Цей модуль допоміг оцінити мені
складність виконання завдань дослідження з точки зору учнів та краще
спланувати їх діяльність у проекті. Зміст завдань не повинен бути занадто
складним, має враховувати рівень базових знань учнів, враховувати
диференціацію змісту навчання.
Я маю певний досвід такої організації роботи, однак і цього разу знайшла для себе корисну інформацію, адже повторення ніколи не буває зайвим.
Виконання прикладу учнівської роботи не було складним для мене з точки зору технологій, тому вибрала для прикладу учнівський блог, адже в блога я працюю з учнями найменше.
Я маю певний досвід такої організації роботи, однак і цього разу знайшла для себе корисну інформацію, адже повторення ніколи не буває зайвим.
Виконання прикладу учнівської роботи не було складним для мене з точки зору технологій, тому вибрала для прикладу учнівський блог, адже в блога я працюю з учнями найменше.
Комментариев нет:
Отправить комментарий